قوانین نظارت در اُسطوره چت

Photo
photo

_ـ(¯`·._قوانین نظارت در اسطوره چت_.·´¯)ـ_
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در ابتدا از شما عزیزان بخاطر قبول همکاری و کمک به روم خودتان بسیار سپاسگذاریم و باعث افتخار ماست که در کنار شما بزرگواران در جهت پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر مجموعه اسطوره چت مشغول فعالیت هستیم؛ امید است با کمک شما عزیزان گرامی بتوانیم فضای مناسب، امن و جذابی برای کاربران اسطوره چت مهیا کنیم.




توجه: در این پست منظور از ناظر، کل درجه های نظارتی می باشد.

1. رعایت ادب:

ناظری که حرف رکیک بزند و ادب را در صفحه عمومی یا خصوصی رعایت نکند و جو روم را خراب کند با توجه به تصمیم مدیریت با وی شدیدا برخورد خواهد شد.

2. حضور در چت روم:

ناظران باید روزانه 3 الی 4 ساعت در روم حضور فعال درعمومی داشته باشند و حق ندارند بخاطر حضور در چت روم ديگر از روم غافل باشند.

3. نام کاربری دوم:

هر ناظری حتما یک نام کاربری دیگر برای خود ثبت کند تا در مواقعی که تعداد ناظران حاظر در روم کافی باشد با نام دوم کاربری (بدون درجه) وارد شود.

4. ورود با نام کاربری دوم:

همۀ ناظران موظفند لیست کاربران آنلاین را بررسی کنند، که اگر تعداد ناظران کافی بود با نام دوم خود وارد شوند؛ در این صورت، ناظرانی که دیرتر از ناظر قبلی آمدند باید با نام دوم کاربری خود وارد شوند. (اولویت با ناظری هست که زودتر در چت روم حضور داشته است.)

5. ارتباط با دیگر کاربران:

ناظران موظفند با کاربران تازه وارد و تازه عضو حرف بزنند تا به کاربری ثابت تبدیل شوند؛ ناظران نباید ساکت باشند و باید با ایجاد بحث ها و ارتباط با تمام کاربران، روم را گرم نگه دارند؛ ناظری که در صفحه عمومی کم حرف و کم فعالیت داشته باشد با توجه به تصمیم مدیریت با وی برخورد خواهد شد.

6. سواستفاده از قدرت ناظری:

هر گونه استفاده شخصی و نادرست از قدرت ناظری باعث گرفتن ستاره ناظر متخلف میشود، باید اخطار دادن و اخراج کردنتان کاملا بر اساس قوانین ذکر شده باشد.

7. آی پی کاربران:

هیچ ناظری تحت هیچ شرایطی حق ندارد آی پی کاربری را در در اختیار کسی بگذارد.

8. دلیل اخراج:

هنگامی که میخواهید اخراج کنید حتما باید دلیل اخراج کاربر متخلف را بصورت دقیق اعلام کنید.

9. هنگام اخراج کاربر:

هنگامی که کاربری را به دلیلی اخراج کردید در صفحه چت عمومی دلیل و مدت زمان اخراجش را اعلام کنید تا همگی کاربران و مدیران اطلاع داشته باشند.

10. تبلیغ هرگونه سایت یا چت روم:

تبلیغ اخطار ندارد و بدون اخطار کاربری که تبلیغ کرد را خف یا اخراج دائم کنید.

11. شماره یا آیدی دادن:

در صورت مشاهده شماره وهر مدل آیدی( تل ، وات، اینستا و...) توسط کاربری در عمومی یا خصوصی دریافت کننده را رفرش و ارسال کننده را به مدت 6 ساعت خفه کنید.

12. توهین در خصوصی:

در صورتی که کاربری به شما بگوید که در خصوصی او حرف زشت زده شده از او بخواهید کاربر مورد نظر را مسدود (Block) کند.

13. توهین به نظارت کننده:

در صورتی که به ناظری توهین یا بی احترامی شد، ناظر حق ندارد جواب آن کاربر متخلف را با همان لحن بدهد و باید اخطار دهد و درصورت لزوم اخراج کند.

14. رفتن به اتاق های دیگر:

رفتن به اتاق های دیگر فقط در زمانی مجاز میباشد که حداقل یک ناظر در اتاق اصلی حضور داشته باشد، در غیر این صورت ناظر حق رفتن به اتاق های دیگر را ندارد.

15. فعالیت در سایت های دیگر:

ناظران نباید در هیچ روم دیگری درجه دار باشند و همچنین نباید بخاطر روم دیگری در این روم کم کاری کنند در صورت مشاهده با توجه به تصمیم مدیریت با آنها برخورد خواهد شد.

16. شرکت در جلسات:

ناظرانی که در جلسات مدیران و ناظران شرکت نکنند با آنها به شدت برخورد شده، مگر اینکه دلیل موجهی داشته و از قبل با مدیریت هماهنگ کنند.

17. خصوصی رفتن:

رفتن به خصوصی (زیر آبی) در مواقعی که تعداد ناظران کم باشد ممنوع است؛ همگی ناظران باید در صفحه عمومی فعال باشند.

18. غیبت:

غیبت بیش از 5 روز برای ناظران ممنوع است، در صورتی که نمیتوانید برای مدت معین شده به چت روم سر بزنید با مدیریت هماهنگ کنید.

19. پسورد:

استفاده از پسورد های راحت برای نام کاربری ناظران کاملا ممنوع بوده و ناظران موظف هستند پسورد های غیر قابل حدس بگذارند.

20. بقای درجه:

کسانی ناظر همیشگی ما خواهند ماند که علاوه بر رعایت دقیق قوانین مندرج همواره جزو کاربران برتر لیست جدول امتیازات باشند و ناظرانی که فعالیت آنها کمتر شود با توجه به تصمیم مدیریت با آنها برخورد خواهد شد.



توجه: رعایت همه قوانین لازم و اجباری است، اگر ناظری رعایت نکرد در مرحله اول به او اخطار داده، و در صورت تکرار با وی برخورد خواهیم کرد؛ پس قوانین را به یاد داشته باشید، تا اگر خدایی نکرده خلع شدید و درخواست بخشش خواستید شرمنده شما ناظران عزیز نباشیم.

 

photo


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط نفر مجموع امتیاز :

درباره : [Post_Cat_Title] ,

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» وبلاگ اسطوره چت »» یکشنبه 20 مرداد 1398